Monday, September 10, 2007

Sisa-sisa waktu...

I'm home.. It's like one day driving n I got the whole body in pain..
Nothing to say..
Somehow too many things need consideration..
I haven't make up my mind yet..
So many things and all happened in sudden..

Thank God,
I manage to spend the last few days @ Kuantan with full of joy..
Surely gonna miss all of them..
Damn!
I've miss u guys when I reach KL..


Sunday, we had Fishing Competition and everyone is the committee and all of us enjoy the program.

Lets picture tell the rest...

Bekfes dulu.. baru senang nk wat keje kalo perut da kenyang.. hehe

Comey2 kan yg jaga registration counter.. manala tak ramai org dtg untuk memancing.. Pakcik2 tu bukan saja memancing ikan ye.. tapi juga memancing kami2 yg dok kat counter ni.. hahaha

Time ktorg buat observation keliling kolam, pakcik ni dpt ikan yg agak beso.. so pose dgn ayunyer ye...

Ish.. geli mak, nyah...

Upacara penyampaian hadiah.. Giler kaya mak kalo dapat 2k tu...

Ha, kan elok senyum2 n gembira.. Senang hati tgk bila semua bergembira camni..

Bersama committee yg committed gler..

Ngan Program Manager the Cool


Balik from Fishing competition tu, we all sumer terbongkang tdo. Till ptg. Muka aku..dah sahsahla.. sunburn.. ngalahkan g pulau plak.. punyalah panas time aku announce pemenang2 tu.. muka aku da macam udang kene bakar.. takyah pakai blusher dah la kiranya. Then g men futsal kul 8mlm. Aku g dgn pipi yg merah.. mcam tempek blusher je.. huhu..All of us pergi tapi tak sumer mainla.. Enjoy giler main malam tu.. I was a striker.. wahahhaaa... I shot 2 goals. Walaupun tak reti main... miahahaa... Eg shot one. The best player of coursela Nana in the house... bak kata dak2 ni.. dak lelaki ada gak yg lg lempung dr nana. Hehee.. player biasala stamina kuat, aku ngan eg... lari2 kejap pehtu tunggu bola tuk di goalkan.. aperpun aku enjoy giler.. Thanks for Wadi n Pokya for organizing the game.. My first n Last game ngan korang.. huhuu.. Rindu ngan korang sumer dah....

Meh saksikan aksi2 kaki bangku men bola.. hehe... jd star tu.. hahaa...

B4 game.. yg len sumer da ok dah..tp ada model sesat.. ni org nk men bola la.. bukan nk posing.. tgk posing minah baju hitam tu.. tak hingat!!

Weh aper nama group kita tu?? Luper??

Yea, the striker menggelecek bola.. haha

Few seconds before menjaringkan gol yg kedua.. yuhuuu... Goal kali ni di assist oleh pokya the great. Dia mmg saja je nk bg aku jaringkan goal..Thank you pokya.. mu mmg beh..

Recharge energy... haus douq.. penat main futsal ni rupanya.. ahhaa

2 start with... hehe

Ha.. ko tgk tu.. letih aku tunggu bola.. sampai terkangkang.. haha

Punyala bosan tunggu bole.. sampai bleh baring..

'Empuk', kata EG. 'Weh patahla pinggang aku wei', kata jijoi.. Aku kata.. sabar jijoi.. Ceh amik kesempatan nk pegang2 jijoi ni.. yuckksss cici jahat...

Wajah2 kepenatan..

B4 balik.. menggatal japs ngan amir.. mmg da keje aku menggatal jekk.. Bye Amir.. Gonna miss you.. hehe.. jgn rindukan aku ehh.. :D


#OK.. this entry is dedicated to all my frens yg berada di Kuantan.. I miss u'ols.. Muah.. Muah..
P/S: Eg, nnt suh pokya n amir baca ehh... Sayang korang sumer..



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home